Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

sâmbătă, 8 mai 2010

Soc!:))

In ultima vreme am obiceiul sa imi iau ziare,sau sa ma uit la stiri pe net...nu de alta,dar de multe ori sunt cam "in urma cu stirile"nu-i tocmai placut!:D
Asadar,din cand in cand,mai fusaresc un ziar,sau mai deschid o pagina cu stiri...sa ma cultiv!:))
Si ghici cu ce mi-am imbogatit azi cultura mea generala?!
Cu o stire senzationala!:))
Regele rock'n'roll-ului nu a murit din cauza drogurilor si a medicamentelor,ci din cauza ca a fost...CONSTIPAT!!!
Incredibil domn'le!
Doctorul lui,si cica,si prietenul lui,face aceasta dezvaluire intr-o carte!
Deci,dupa 33 de ani de cand a murit Elvis,si dupa atatea investigatii si atata mister in moartea lui,"adevarul" iese la iveala!Suferea de o constipatie cronica!De-aia mai avea "scapari" pe scena ca lua ceva laxative si mnoah...pana si obrajiorii lui aia umflati,si burtica lui haioasa erau semne ale afectiunii de care suferea!
Era balonat saracutu'!N-ai fi zis!
La autopsie,colonul era de 2ori mai lung si mai larg decat normal si avea materii fecale vechi de pana la 5 luni!
Asta da stire!Omu' avea probleme serioase si noi il credeam baiat rau...poate asta era si intentia lui...prefera o imagine de "baiat rau" cu droguri si alea alea,decat de "incuiat"!
Si pe buna dreptate!I se potrivea mai bine!
Acum,de fiecare data cand o sa il vad in poze pe undeva,o sa il privesc altfel!o sa ma gandesc ce mult isi dorea la baie,si nu pentru ca sa isi ia doza...ci ca sa-si faca nevoile!:))))
Sincer,nu stiu ce sa cred in legatura cu dezvaluirile acestea post-mortem,dar nici nu il inteleg pe asa-zisu' "prieten" a lui Elvis!
A asteptat atata vreme sa spuna niste chestii,pe cat de firesti,chiar stanjenitoare,pe atat de socante!De ce n-afirmat chestiile acestea atunci?!sper ca nu crede ca ii "imbunatateste"imaginea prietenului sau constipat,ca mai rau a "sifonat-o"!sau atunci inca avea bani,nu era nevoie sa scrie o carte,despre viata lui alaturi de "rege",in care sa scrie ca acesta nu se putea c**a,si ca a murit din cauza asta!
Vai s-amar,ce "prieten" drag!prieten ca prieten,da' unde-i confidentialitatea medic-pacient?!?
Maine,poimaine,aud ca si Michael Jks. a murit din nush ce motive tampite,l-au epuizat copii:)))sau mai stiu eu,toate astea dezvaluite de doctorul lui,care,din lipsa de fonduri,cum Michael era in faliment,nu l-a platit si ca sa se razbune, poate nu asteapta 30ani sa scoata si el o carte!
Si acum,va scriu voua "prietenilor" mei dragi!
Nu asteptati sa mor ca sa faceti dezvaluiri de-astea..."socante"...faceti-o amu' cat mai pot riposta,confirma sau infirma tampeniile din viata mea,ca apoi sa nu va bantui!:))))
Daca tot vorbiti,sa vorbiti macar in cunostinta de cauza!Si la momentul potrivit,bineinteles!Altfel,n-are farmec!
Nu de alta,dar sa nu va treziti ca unele chestii is expirate sau ca ati ramas si voi in urma cu stirile!
 So,
 pentru viitoare update-uri in viata mea,stay tuned!;)

2 comentarii:

Csaba spunea...

Interesanta tema ai ales de aceasta data. Ma gandeam cat timp citeam, interesanta stire..dar cu ce ma ajuta sa aflu cauza mortii lui Elvis? Eu oricum cred ca el nu a murit, s-a intors pe planeta lui. :))
Oricum sunt oameni care inca si la ora actuala isi fac banii cu astfel de stiri legate de legendele lumii, care oricum nu se pot dovedi si nimeni nu poate sa ii contrazica, astfel obtin o satisfactie si poate isi inbunatatesc starea financiara. Mie oricum mi se pare absurd. Anyhow..multi au prea mult timp liber inventand stirile de maine :))

Anonim spunea...

Razana am luat-o cu totii fataaaa...daca ai pb de genul come to mamah...cat despre tine..o sa dezvalui later on ca dormi cu curu spre usha :))