Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

duminică, 23 mai 2010

It's my birthday,it's my birthday...

Stau si ma uit la monitor de ceva vreme si ma gandesc,defapt,nu-mi vine sa cred ca,in mai putin de o ora,o sa mai imbatranesc cu un an!!!
Deci,pe bune...chiar nu realizez unde si cum au trecut asa anii!
Da,stiu,in momentul acesta ar fi trebuit sa fiu pe-afara prin oras,prin ceva cluburi,sarbatorind,ca deh,ii ziua mea!
Initial,planuisem un weekend la o cabana cu prietenii,dar,ca de obicei,cum se intampla cand imi fac planuri,n-o iesit nimic!
Asa ca,m-am hotarat,ca de ziua mea sa nu fac nimic special...nu ar fi prima data...Poate o sa imi chem cativa prieteni la o felie de tort,dar,cum ziceam,nimic special!Si-n plus,is si racita!Naiba stie cum m-am racit asa!si unde?!Fix amu!
In fine...vorbeam de faptul ca imbatranesc...deja ma sacaie chestia asta...nu ma simt ca as avea varsta asta,sincer!
Is copila,lasati-ma in pace sa mai copilaresc!:))
Da,da,da...tre' sa ma trezesc la realitate,stiu!Mi s-a mai spus!Am,totusi,o varsta!:D
Citeam ieri,intr-o revista,despre cei nascuti pe data de 23!nu prea is eu cu chestiile de genu,zodii si alea alea,dar mnoah,lipsa de ocupatie si curiozitatea m-au facut sa citesc articolul respectiv...cica as avea un caracter bland,suflet fragil si gandire evoluata!Uau!N-ai fi zis:)))iar numarul psihic este 5(2+3)!hmm,aci,coincidenta sau nu,chiar m-o nimerit,imi place numarul 5,si amu imi explic de ce:)))
Bine,nah,o mai scris si alte chestii p-acolo,dar alea nu tre' sa le citesc,sau sa-mi le zica cineva ca asa sunt sau nu...unele lucruri sunt prea evidente,si,sunt si eu,constienta de ele!
Ar fi culmea sa treca atatia ani si sa nu ma stiu eu pe mine,sa nu imi cunosc partile bune sau pe alea mai putin bune!Mi le stiu,relax,numa' ca,adeseori,prefer sa uit de unele,intentionat! :D
Mai ii loc de mai bine,si mai am de invatat multe inca!Vreme sa fie numa',ca intentie ii!:)))

Oricum,se presupune ca,anu' asta,o sa fiu oleaca mai inteligenta,am mai crescut,si nu o sa fac aceleasi tampenii ce le-am facut pana amu!
Da' stai...asa am zis si anu trecut,deci nu mai are farmec! :)))

Alte dorinte...pfuu...sa-mi dea Domnu' minte si crestere mare,ca in rest...ma descurc eu!

;)

3 comentarii:

Csaba spunea...

In primul rand, iti doresc LA MULTI ANI!Multa sanatate si bucurie si toate alea ce se doreste la aceste ocazii.Imi pare rau ca esti racita, dar sunt convins ca o sa iti revii foarte repede, bea mult ceai si mananca miere asta ajuta tot timpu ;)
Nici de aceasta tura nu am sa evit sa iti scriu un comment, chiar daca pe colegul nostru KNY il deranjeaza, mesajul meu pentru el este ca: " Daca voi nu ma vreti, eu va vreau! "

Sunt deacord cu tine, timpul trece foarte repede..si atunci cand te gandesti ca ea defapt nici nu exista, e doar o unitate de masura pe care omul a inventat probabil din plictiseala, sa aibe ceva de numarat atunci te miri ce e defapt ce a trecut? Au trecut clipe si momente din viata noastra, au trecut amintiri placute si neplacute din care am invatat si am crescut si uite suntem aici unde suntem, avem anturajul si mediul pe care in fond noi ni l-am creat.
Ce iti doresc eu defapt pentru urmatorul tau an din viata este sa dobandesti si mai multe amintiri, si mai multe experiente placute si neplacute si posibilitati de CRESTERE! Sa faci tot ce poti si sa nu regreti nimic.
STAY FOOLISH! STAY HUNGRY!

TheXander spunea...

LA MULTI ANI CRISTINA!!!...iti doresc multa sanatate,fericire,sa ai parte doar de momente placute in viata alaturi de cei dragi!!!Sa ramai lafel de voioasa si de zambareata cum te stiu!!!! Ai grija de tine,La Multi Ani inc-odata!!...

Alex.

KNY spunea...

Un sincer si calduros LA MULTI ANI.