Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

luni, 24 mai 2010

Don't show this message again!

Nah ca trecu si ziua mea,si,ca de obicei,cum se intampla dupa vreun eveniment de genu asta,fie ca e vorba de ziua de nastere,an nou,etc,ramai cu "mahmureala"de dupa!Si aici nu ma refer la aia data de prea mult alcool!
Vorbesc de starea aia,cand ti-o trecut entuziasmul si "ceata" incet,incet dispare,si ajungi sa vezi lucrurile asa cum sunt ele in realitate!
Cam asa se intampla,in general,cu toate!
Cand esti binedispus,sau sarbatoresti ceva,iti place ceva/cineva,tinzi sa iti pui "ochelarii de cal",si/sau omiti,chiar intentionat,anumite lucruri si chestii care iti displac,sau nu vrei sa "vezi",sa recunosti lucruri evidente!
Ne place noua,asa,sa dam "ignore"la fazele astea,sa ne punem alertele,semnalele de avertizare pe "mute"!
Si ce ii tare in chestia asta,ii faptul ca acele alerte,semnale de avertizare continua sa vina,chiar daca,noi incercam sa le ignoram!Ca un antivirus,daca avem vreun "bug" prin comp,atata te sacaie cu mesajele de avertizare,pana cand ,in sfarsit,te hoarasti sa le iei in considerare si actionezi in vreun fel!
Se spune ca,atata timp cat mai primim "mesaje"de-astea,inseamna ca inca constiinta noastra lucreaza!
Nu stiu cat de multa lume se bazeaza pe intuitia personala,eu chiar sunt uimita uneori cat de bine functioneaza chestia asta!Nu de putine ori am experimentat pe propria-mi piele,efectele ascultarii sau neascultarii acestei intuitii,de aceea prefer sa fac,si fac multe lucruri,doar pentru ca,in momentul acela,asa simt ca trebuie sa le fac,chiar daca,mai tarziu o sa regret,intr-un fel sau altul,realizez ca mai mult pierdeam,sau regretam daca nu le faceam!
Ciudat,huh?!?si confuz in acelasi timp!Confuz,pentru ca ai de ales intre a te baza pe ce simti si vrei sa faci,si a asculta de cei din jur,care iti spun cu totul altceva!Nu zic ca o fac in nume de rau,unii incearca sa ne ajute,altii au alte intentii mai putin altruiste!Dar totusi,cel putin te fac sa vezi lucrurile si dintr-un alt unghi,alta perspectiva!Restul depinde de tine!
Cam asa aplic si eu chestia asta...ascult alte opinii,sunt deschisa la alte pareri,perspective,dar,intr-un final,fac tot cum imi tuna mie!Cum simt,intuiesc!Dar unii dezaproba chestia asta,cel putin cand vine vorba de baieti,barbatii din viata mea!Sincer,la capitolul asta,si eu am ajuns sa ma indoiesc de intuitia mea!
Adevarul e ca tot timpul mi-au placut "baietii rai"!Am asa o slabiciune pentru cei care se abat de la normal,care se incadreaza in categorii gen magari,idioti si alte specii descendente de aici!
Ma provoaca,intr-un fel sau altul,vad in ei mai mult decat arata,cred ca exista o poveste in spatele aparentei,si incercand sa le-o aflu,ma implic,si cred in aceasi timp ca pot sa ii aduc "pe calea cea buna",adica sa-i fac sa fie cum erau inainte sa-si puna fata de "assholes"!Sa-i demasc!Nu vreau sa cred ca sunt ceea ce arata,afiseaza!
Dar cum ziceam,in chestia asta,intuitia nu prea m-o ajutat!Adica mnoah...regretul s-a transformat in suferinta,si ii oleaca nasol...pentru ca la astfel de "proiecte" uitam si sacrificam multe si nu prea se merita!
Da,ai satisfactia aia ca vezi partea buna in cineva,macar pentru cateva momente,si stii ca ai avut dreptate,dar in acelasi timp,regreti ca,in ciuda eforturilor tale,majoritatea prefera sa isi pastreze masca,sau mai rau,la unii descoperi ca nu mai exista o masca,pur si simplu,asa-s ei ->magari,idioti sau alte cele...si aia-i dureros!
Si culmea,ca de fiecare data sper si zic ca"de data asta o sa fie altfel" sau "poate de data asta..."!
Da,atat de naiva is!!!Speranta moare ultima,nu?!:D

Si totusi,cred ca ar trebui sa ma rezum la "normal",fara sa ma complic cu alte"proiecte",iar cand intuitia o sa imi spuna altceva,si o sa vad acele alerte,semnale de avertizare in privinta a tot felu' de "suspicious files",o sa ma gandesc de doua ori daca sa le sterg sau doar sa le trimit in carantina!Poate mai poate fi salvat ceva!:))
Si uite asa ajung de unde am plecat!:))

Old habits die hard!
Yeah,I know!
 Story of my life! : D

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna!
Imi doresc sa imi impartasesc cateva idei ce mi-au venit dupa ce am citit ceea ce ai scris. Cel mai mult mi-a atras atentia urmatoarele cuvinte "ti-o trecut entuziasmul".
Cateva idei ce mi-au venit in cap, as dori sa ti le zic. Entuziasmul de ieri, ce bine a fost cat a tinut. Ne gandim de multe ori, ce bine e cand avem speranta ca poate totul o sa iasa bine, cand poate poate ceva se va intampla. Atunci apare si entuziasmul, cand ne imaginam ca anumite lucruri, anumite persoane ne pot schimba viata intr-un sens bun si chiar ne dorim asta. Pe cand ne trezim la realitate, entuziasmul a disparut. Asa este si atunci cand sarbatorim ziua de nastere, ne imaginam ca suntem mai intelepti cu un an, trebuie sa fim mai seriosi, si in aceasta zi chiar incercam sa parem mai altfel, dar cum vine ziua urmatoare ne dam seama ca defapt nimica nu s-a schimbat, s-a mai scurs inca o zi si viata merge mai departe, astfel doar amintidnu-ne de entuziasmul de ieri. Intr-un fel ne este dor, pentru ca stim ca acest sentiment o sa il mai avem numa peste un an. Intr-un fel dezamagitor sa ne gandim asa, deoarece in fiecare zi putem trai cu entuziasmul de ieri care poate deveni entuziasmul de maine. Asa ca iti doresc sa iti gasesti un drum, sa iti intelegi deciziile pe care le-ai luat deja si traieste prin entuziasmul de maine fara sa te mai gandesti la cel de ieri, si bucurandu-te de azi, deoarece daca ne pierdem vremea cu ziua de ieri vom pierde eternitatea lui AZI!

Csaba spunea...

Intuitia!
Adevarul este ca "intuitia" it's a very tricky thing. Spun asta pentru ca de multe ori facem chestii dupa intuitie, dupa cum simtim in momentul respectiv. Dar de multe ori cadem in capcana aceasta, de moment sa zic asa, pentru ca daca un lucru/persoana ni se pare interesanta in momentul respectiv intuitia ne zice, "da-te cu capu inainte". Si mie mi se pare ca asa trebuie sa si fie, sa facem tot timpul ce simtim, ce consideram ca in acel moment este bine.Multi gresim in momentul urmator, ca incepe sa ne para rau, ca parca totusi ar fi fost o greseala. Dar niciodata nu este gresit ceea ce facem, nu are rost sa incepem sa regretam, pentru ca fac parte din noi, prin fapte ne definim si nu prin vorbe, iar faptele sunt mijlocul nostru de a arata cine suntem. Cei care nu ne inteleg, sunt innapoiati ( imi cer scuze daca jignesc pe cineva, dar sa imi demonstreze ca nu am dreptate). Cum intuitia e cea care ne conduce la fapte, astea merg mana in mana. Asa ca nu te rezuma la nimic, nu te rezuma la "normal" mai ales daca nu te defineste. Fa ceea ce simti ca vrei sa faci, fii acolo unde vrei sa fii, si risca fiecare pas pe care il faci, astfel ai sansa la cele mai faine aventuri din viata, de care pe urma o sa iti aduci aminte si vei povesti.
A mai trecut un an, intreaba-te..."anu trecut am facut tot ce am vrut?" Daca raspunsul este "Nu", atunci nu e tarziu sa te apuci acuma. Iti doresc cat mai multe aventuri din astea, si nu uita un lucru. "NU REGRETA NIMIC, FA TOT DIN INIMA SI BUCURA-TE DE FIECARE CLIPA IN CARE NU AI FACUT PARTE DIN TURMA, CI AI FOST TU INSUTI!! "