Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

miercuri, 21 aprilie 2010

O noua zi,un nou fel de a fi...

Felul in care iti incepi dimineata,starea cu care te trezesti iti influenteaza in mare parte ziua...cel putin asa se spune...deci,daca te-ai trezit cu fata la cearceaf si cu fundu' n sus,risti sa ai o zi cu dureri de cap-sa dormi in pozitia aia,hmmm,nu prea sanatos,si nici ff comod :))),dar pe de-alta parte,daca te-ai trezit odihnit si binedispus...ar trebui sa ai o zi cu zambete si fara stres...cel putin in teorie...ii destul sa se intample ceva,sau sa vina unu' sa zica,faca ceva aiurea si ti-o pierit zambetul de pe fata!
Totul depinde de tine...felul cum privesti lucrurile,cum le interpretezi,conteaza foarte mult..."it makes your day..or not"!
Cu fundu'n sus sau cu ranjetul  pe fata,ne trezim in fiecare dimineata din reflex,obisnuita,fara sa ne gandim macar o data la insemnatatea unei noi dimineti,la faptul ca avem in fata inca o zi,o zi in care nu stim ce se va intampla sau cum va fi,cum se va termina...stiu ca suna cam aiurea ce zic acum,si nu,nu sunt deprimata sau ceva in sensul ala,doar ganditoare...se intampla atatea chestii in viata unui om,chestii pe care nu le poate controla,influenta in vreun fel...si da,stiu ca asa e viata,dar faptul ca nu ai control,a nu stii,inseamna,a fi incapabil sa previi,a trai cu acea nesiguranta,neputinta si frica...sa nu se intample ceva rau...si, ma intreb,daca ar fi asa...cum am reactiona?daca ai stii ca azi e poate ultima ta zi,ce ai schimba,ce ai face diferit,ce ai zice...cum ai trai!?
Cam morbid si infricosator gand,nu?Si totusi...te pune pe ganduri oleaca...dar pentru unii sunt doar clisee...
Suntem atat de obisnuiti sa luam toate lucrurile ca si cum le-am merita,ca si cum ar face parte din viata de zi cu zi,suntem obisnuiti sa primim fara sa dam ceva in schimb,sau sa dam doar daca ni se da...
De ce nu mai poti face un lucru doar pentru ca asa simti si nu pentru a iesi in castig?!?De ce nu te mai poti bucura de lucrurile marunte?!De ce esti atat de superficial si treci cu vederea,sau nu te mai obosesti sa vezi detaliile,care,cel putin pentru unii,conteaza atat de mult?!De ce atata indiferenta?!
Cica "ignorance is a bliss" !No shit!!!Adica,ceea ce nu stii,nu te poate afecta!??!Asta-i noul motto al multora in ziua de azi...am ajuns sa fim atat de ignoranti si indiferenti unii fata de altii,la ce se intampla in jurul nostru ca e nevoie de vreun tsunami,de vreo exploxie vulcanica,sau nush ce inundatii vaste ca sa ne puna pe ganduri,sa ne zgaltaie oleaca orgoliul,invincibilitatea,latura umana!!!
Si atunci,se intrec,care mai de care,in sume donate la tot felul de actiuni caritabile,ca sa ocupe un loc pe prima pagina a unei reviste sau al unui ziar de renume!!!Cata generozitate!De la inima,la inima,nu?!
Asa suntem,facem unele lucruri doar de ochii lumii! Ne gandim cu optimism,teama sau indiferenta la ce ne poate aduce ziua de maine,fiecare pentru el...dar daca ar fi sa nu mai fie maine,ar fi cazul sa incepi de azi sa te schimbi,sa faci ce nu faci in fiecare zi,sa spui lucruri pe care nu le-ai spune in mod normal,sa fii un nou tu in fiecare zi,unul mai bun decat ieri!
Sa faci sa fie mai mult decat teorii sau chestii psihologice,spirituale sau mai stiu eu cum le interpreteaza unii!iar faptul ca iti pasa,nu te face mai slab!
Cel putin,eu asta mi-am propus...sa fac cate un lucru nou,fain,bun,ceva nu foare elaborat,ceva simplu,dar care sa aiba un efect pozitiv asupra altora si asupra mea!
Ar trebui sa imi fac o lista,nu de-alta,dar sa nu uit ce ma face umana,pentru ca,intr-un final,daca se continua asa,daca ne vom suprima sentimentele,ne vom impietri inima si mai tare,vom ajunge toti niste roboti!
Si,asta,chiar ca ii deprimant!!!

Un comentariu:

Csaba spunea...

Incep cu prima impresie ce mi-a lasat articolul asta..wow..dar wooww..
De mult nu am mai citit ceva atat de simplu si de adevarat..ai reusit sa pui punctul pe "i". Din propria experienta pot sa impratasesc ca este adevarat faptul ca asa cum te trezesti dimineata asa iti este ziua, dar totul depinde de tine.
"Live each day as if it were your last, because someday most certainly you'll be right"
Daca ma gandesc ca multi ne pierdem timpul cu griji si cu stres..si nu realizam ca timpul respectiv s-a dus, timp in care am fi putut fi veseli si optimisti, incepe sa imi para rau ca nu am trait, ca nu am facut un lucru bun prin care sa ma simt bine, ca doar posibilitati sunt la fiecare colt, numa nu le vedem ca traim fiecare zi cu ochii inchisi.
Indiferent de situatie si de problemele pe care le avem sau cat de jos ne-am scufundat in amaraciune..darul nostru cel mai scump pe care o avem este ca tot timpul putem sa o luam de la capat. Avem acea putere, hai s-o numim Dumnezeieasca, de a incepe din nou si de a merge inainte.
CARPE DIEM!