Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

vineri, 9 aprilie 2010

"ASL PLS"

 Cine nu isi mai aminteste de Mirc?!:))era ca o epidemie,nu alta....acum ii Messu'...un "virus" nou :D
Nu bine te trezesti...ca esti acas,ca esti la lucru...tre' sa fii logat...nu musai sa vorbesti cu cineva sau mai stiu eu...poate nici nu esti la calculator...da' sa fii acol...mai vezi cine,cum,ce...de multe ori,nici nu trebuie sa intri intr-o conversatie cu careva sa intrebi ce face,cum ii...destul ii sa-i vezi statusu' :)) ii o altfel de exprimare...poti afla multe lucruri asa...de la banalitati,pana la simtaminte,chiar profunde unele...
Citeam despre una,cum ca,inainte sa isi omoare logodnicul,si-a pus un status gen "cei care se iubesc,au drept de moarte si viata unul asupra celuilalt"!
Am ramas socata...unii nu vorbesc numai in sensul figurat...ajung la extreme cu unele chestii!!!Si,culmea ca nu isi exprima frustrarile si nu isi spun baiurile/ofurile numai virtual!
Imi povestea un prieten zilele trecute despre un japonez care s-a casatorit cu o femeie virtuala...un personaj dintr-un joc...cica,momentan,pentru el e foarte convenabil...
Se pare ca vorba "cum ti-o cresti...asa o ai" s-a transformat,a fost si ea upgradata in "cum ti-o creezi...asa o ai"!!!
Altii,dupa ce au vazut "Avatar" ,s-au sinucis in masa,sperand sa ajunga intr-o alta dimensiune... ca tot vorbeam de situatii duse la extrem!!!
Inteleg ca unora le plac jocurile,altii si-au creat "second life" ,dar cat de idiot,bolnav poti sa fii sa ajungi in halul ala in care sa nu mai delimitezi,deosebesti binele de rau,realul de virtual??!!?
Si asta ii numai inceputul...la cum evolueaza totul in jurul nostru...incearca sa iti imaginezi cum o sa fie peste cativa ani...eu sunt optimista de felul meu,dar totusi....
In fine...
Sa personalizez putin...
....de ceva vreme,pe adresa de mail de la lucru,primeam si alte mailuri de la cateva persoane de la alte site-uri din lume...la un moment dat,din lipsa de ocupatie,am dat reply la unul dintre aceste scriindu-i persoanei respective cum ca ar fi o greseala..ca nu cred ca mie imi era adresat mailu',etc,etc...si de-acolo au urmat o serie de mailuri,de data asta pentru mine:)),in care,respectiva persoana imi scria despre ce face,ce lucreaza...la randul meu..la fel...in ultimul mail,i-am cerut,pe langa alte informatii,o poza...
Dupa sarbatori,abia am asteptat sa imi verific mailul sa-mi vad noul "online friend"...faza ii ca i-am chemat si pe 2 colegi care stiau de mailurile astea,sa vada pozele...mare ne-a fost mirarea,cand,in loc de poza cu un tip malaezian(dupa mailurile scrise,si dupa ce nume avea...)apare poza unor femei musulmane,cu imbracamintea caracteristica zonei si religiei respective,urmata de o alta poza in care era doar cea cu care eu corespondam de ceva vreme...o femeie de 29 ani!
Am inceput sa radem cand am realizat ca,nici macar pentru o clipa,nu ne-a trecut prin cap,sau nu am banuit cum ca ar fi vorba de o femeie!!!
Mi-am recitit mailurile ca sa vad ce mi-a scapat,ce nu am inteles eu bine,de unde confuzia asta...si totusi,inca nu imi dau seama,tot aia rezulta cum ca ar fi barbat...sau pe invers!!!asta daca nu crede si ea ca si mine...ca eu sunt un "el" defapt :)))asa s-ar explica unele chestii!

Oricum tare faza...dincolo de monitor poate sa fie oricine...nu ca nu as fi stiut asta,cel putin in teorie pana acum...ii unul din avantajele si dezavantajele lumii virtuale!

Vorba aceea :" necunoscute/misterioase-s caile internetului!" :)))

Un comentariu:

Csaba spunea...

Superr...=)) mare dreptatea ai..aleu..am ras cu lacrimi la povestea asta..=)) bestial..felicitari..cand o sa fie nunta? =))