Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

vineri, 26 martie 2010

Ca mustele la soare...

Nu bine a dat caldura ca deja incepe lumea sa-si dea din tzoale,sa-si scoata decapotabila din garaj,sa-si unga lantu' la bitza...etc...ca deh,a venit primavara si doar nu o sa fii tu mai fraier sa stai in casa,la ce vreme ii afara,si tre' sa profiti,nu?logic...
Cam greu lucru,totusi,dupa ce ai hibernat toata iarna si ai strans pe tine straturi bune,sa iesi la o miscare...te ia moleseala,te pui pe o banca si mai ca nu-ti vine sa dormi la ce placut te incalzeste soarele...ce sa mai lucri,cum sa te misti cand ai lenevi acolo toata ziua?!noroc cu lumea ce se perinda in jurul tau,ca altfel...asa ca,te muti la o terasa ca sa fii "undercover"...in afara de ospatara,numai tu stii cat ai stat in fata sucului ala...
Eh, nah..hai ca mi-s rea...am exagerat nu?:D

In general,fetele sunt cele mai obsedate de felul cum arata,se streseaza daca pun un kg in plus,alea alea...dar,uneori sunt mai lenese decat baietii,care,saracii,toata iarna trag la fiare,mai merg la un fotbal in sala...incearca sa-si faca loc pentru "burta de bere" de la vara...macar sunt motivati...pe cand noi,speram in diete minune-5kg in 7 zile,etc...cata naivitate si prostie,nu?!Si totusi,revistele de specialitate se vand si inca bine...

Ok,nu mai generalizez...referitor la mine :D ca norocu' nu trebuie sa tin cure sau mai stiu eu...cat de cat mi-am mentinut greutatea de-alungul anilor,cu mici exceptii,dar per total ii ok..cel putin asa zic eu...ca altii au alta parere..problema lor...nu zic ca nu tin cont de asta,dar atata timp cat eu ma simt bine cu greutatea mea,nu ma stresez !Cata "modestie" pe capul meu:))Deal with it!!!sau scrie la Comentarii!! :))
Oricum,exista tot timpul loc de mai bine,dar ba nu-s resurse,ba nu-i timp...chef...dar mereu sunt scuze!!!Alea se gasesc rapid cand ii vorba de a face un efort in plus,de a te sacrifica sau abtine de la ceva!si cand vine vremea de a suporta consecintele inactivitatii noastre,ne plangem si ne compromitem si mai tare,ca daca tot nu am facut nimic pana acum ce rost mai are?!
Din pacate,asta ii mentalitatea multora dintre noi,si aici nu vorbesc numai de inactivitatea fizica,dar si ce cea spirituala,morala,civica,etc...de multe ori preferam sa fim inactivi,indiferenti,imuni la ceea ce se intampla in jurul nostru si ne compromitem in tot felu' de situatii,ne lasam dusi de val,ii mai convenabil,comod...dar suntem toti mari in gura si ne punem la status citate gen:"be the change you want to see in the world"...
Ce schimbare?!...sa fim seriosi...prea mare efortul!

Niciun comentariu: