Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

luni, 29 martie 2010

Alta mancare de peste...


"Ce vrei sa te faci tu cand o sa fii mare?" asta era una dintre cele mai comune intrebari la care trebuia sa raspunzi atunci cand erai mic...fireste ca,toti,in necunostinta de cauza,raspundeam ba doctorita,politist,pompier,ba invatatoare...ca apoi sa cresti si sa realizezi ca tre' sa te reprofilezi...la cat ii de platit un job in invatamant nu-ti mai vine sa-ti rozi coatele prin scoli,apoi sa "iti manci capu' si nervii"cu tot felul de idioti si batuti in cap!!!
Asadar,pentru cei/cele care si-au urmat visu' in privinata asta,toate felicitarile mele,tre' sa fiti foarte tari fratilor,ca eu una n-as avea nervi si rabdare pentru asa ceva...la capitolul rabdare stau cel mai prost...da stiu...trebuie sa lucrez la asta...da,oricum,am inteles ca se dobandeste odata cu inaintarea in varsta,iar eu deja imbatranesc :)))
Da,ca despre asta ii vorba aci...incet,incet dar sigur,am crescut...bine amu,nu in inaltime asa mult ca nu o fo de unde :D si in plus,nu pot fi perfecta,nu!?:))) ...si maine-poimaine ajung la o varsta care ma face sa cad pe ganduri...cand/cum naiba a trecut atata timp?!?inca nu realizez...si nu ma simt...da mi-s matura in adevaratul sens al cuvantului!!!
Si culmea,ca cei din jur se asteapta sa ma comport si sa fiu ca atare!
Cel mai aiurea ii ca lumea asociaza maturitatea sau nush,faptul ca ai o varsta,cu viata de familie,casatoria:"nu te mariti/insori?"cea mai comuna intrebare atunci cand esti deja mare!!!
Si cum sa raspunzi la o asemenea intrebare la ce mentalitate au unii in ziua de azi?!!?daca ii spui "pai stii...am vreme,nu inca..."vine si iti baga aia cu"eu la varsta ta aveam deja 2 prunci,tu ce astepti?"sau ii zici ceva gen"pai trebuie sa ma realizez profesional,financiar sa pot oferii ceva familiei mele"ti se raspunde cu"apoi pe vremea mea nu erau atatea si iaca-ta n-am murit pentru aia...eh...tineretu' din ziua de azi"
Nu zic ca nu au si ei dreptate,dar erau alte vremuri...desi nu erau atatea si ca sa ai ceva trebuia sa stai la coada pentru el,da' toti aveau un servici,care de bine de rau,asa cum a fost...era!si erau banii,ca,doar asa,au multii noroc azi cu locuinte si averi stranse in epoca de aur...Azi,in schimb,ai tot ce vrei atata timp cat ai bani!si bani de unde sa ai daca abia iti gasesti un job undeva...ce sa iti mai permiti sa comentezi sau sa iti negociezi salaru' ca,totusi,ai o nenorocita de diploma...cum ai facut rost de ea,ei bine amu,partea a 2-a ...nu intru in polemica,cel putin,amu nu ii cazul!
Prin urmare,nu trebuie sa fii casatorit(a) ca sa fii responsabil,un alt cuvant asociat maturitatii...sau fiind legat de o persoana nu te face neaparat sa fii matur!
Nu vreau sa fiu inteleasa gresit...toata lumea vrea o familie la un moment dat...dar momentul ala dat ii atunci cand ii pentru fiecare in parte,nu ii ceva general valabil,sau de incadrat intr-o limita de varsta sau mai stiu eu,chestii d-astea foarte comune si,din pacate,nu numai zonele rurale,unde se mai inteleg/explica astfel de judecati/mentalitati...
Oricum,nu stii niciodata ce ti-i dat,da' se spune ca toate lucrurile au vremea/timpul lor,asa ca, de ce am forta sau am face ceva numai de dragul de a fi facut,ca asa trebuie,ca asa zic unii,ca asa ii mentalitatea majoritatii?Au facut-o destui,de ce s-o fac si eu?!
Cat despre mine,eu inca ma simt si sunt o copila de multe ori,si,mereu o sa fiu,intr-un fel sau altul,dar asta nu inseamna ca nu pot sa ma comport sau sa fiu matura!
Maturitatea nu ii definita de varsta...o dobandesti in timp,in diferite circumstante,imprejurari...etc...iar daca ai o varsta nu inseamna ca trebuie sa si arati cata maturitate zace in tine!!!Parerea mea ;)

Niciun comentariu: