Live!Love!Laugh!

One day your life will flash before your eyes...make sure it's worth watching!

luni, 28 februarie 2011

Fiecare cu "pasaricile" lui!

Cand vine vorba de mancare,fiecare dintre noi avem mofturile si pretentiile noastre.
Suntem obisnuiti de mici cu un anumit stil de viata,cu mancaruri preferate,iar dupa ce crestem avem asteptari de la cei din jurul nostru sa ne satisfaca "papilele gustative" cu mancaruri ca la mama acasa(in cazul meu,ca la tati acasa),si de-aici apar tot felul de discutii si certuri,intre cupluri mai ales,da' asta-i alta mancare de peste,nu intru in astfel de detalii,momentan.

Nu exista zi sa nu gasesti prin ziare,reviste si pe toate site-urile,tot felul de articole cu tot felul de retete si diete de-ale vedetelor.
De cele mai multe ori nu le bag in seama,nu ma intereseaza si trec cu vederea astfel de articole...oricum nu am eu banii aia sa imi permit sa tin vreuna din dietele respective,sau sa incerc vreo reteta...la ce denumiri au unele ingrediente,ca sa nu mai zic cat costa si de unde tre' sa le cumperi...asa ca inghit in sec si-mi pun pofta-n cui.

Si totusi,azi mi-a atras atentia un titlu al unui articol(foarte scurt,ce-i drept,dar cuprinzator): 
"Nicolas Cage isi alege dieta in functie de cum fac sex animalele pe care le mananca"!
Vezi  citatul:

"Cred că peştii fac sex într-un mod demn de respect, la fel şi păsările. Dar porcii nu, în niciun caz. Aşa că nu mănânc porc sau chestii din astea. Mănânc peşte şi vânat"

Bineinteles ca am ramas perplexa,stiam eu ca ii ceva in neregula cu omu' asta!
Cat de "bolnav" tre' sa fii sa te gandesti : "hmmm,am o bucata de pulpa de pui in farfurie,hmm...oare ii pulpa de la un cocos sau de la o gaina...si oare cum o fi facut-o?daca a fost cocos,sigur el a fost deasupra,a dominat-o pe gaina...dar,daca a fost gaina,oare a cedat din prima?hmm....oricum,indiferent de ce o fi fost,gaina sau cocos,cred ca a facut sex intr-un mod onorabil...deci pot sa mananc linistit!"
Vai s-amar!Stiam ca unii au tot felul de "fixuri" si ca nu mananca daca stiu sau daca vad cum a fost procesata,preparata mancarea,dar vad ca 'nea Nicu nu are probleme de genu',a trecut peste asemenea nazuri si se gandeste mult mai departe...chiar nu m-ar mira sa ceara si un "backround check" la bucata de carne din farfuria lui,ca deh,el e vedeta si se trateaza ca atare,nu-si permite sa manance chiar orice,tre' sa fie "demna de respectul" lui ca sa guste din ea!
O fi fost si asta rasfatat de mic :"manca dragu' mami Nicusor,o fo' tata-tau la vanatoare si o-mpuscat un cerb care se-mpreuna cu o ciuta intr-un fel jos palaria,deci numa buna-i carnea asta amu,papa tot,sa cresti mare".
Ori asta,ori s-a uitat prea mult la "Animal Planet" unde o fi vazut cum o fac porcii si-o fi ramas dezgustat,i-au ramas imaginile respective imprimate pe retina,si de fiecare data cand vede o bucata de carne de porc in farfurie are flashbackuri "nedemne" si nu mai poate manca!
S-apoi sa n-ai pretentii la mancare?!?

Da' fiecare cu ce-l doare!

Trebuia,totusi,sa-i fi spus cineva din ce fel de animal erau carnatii si caltabosii pe care i-a mancat cand a fost la noi in tara! Is curioasa ce fatza ar fi avut apoi! :D
Ma intreb cum de i-a scapat acest "mic" detaliu...defapt,da...se explica...i-au distras ai nostri atentia cu palinca!:)))
Nu a mai stiut el apoi ce mananca! Daca stia,nu mai facea astfel de declaratii!
Si sigur nu uita de Romania,tara care i-a schimbat gandirea s-adaptat dieta! :)))

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)) Asta mi se pare un subiect demn de postat pe blog :))
Ma intreb cum sta treaba cu garnitura...oare cum se inmulteste orezul (am zis orezul, nu chinezii)sau gargaritza?:)) aplicand princiul domnului Cushca...ce ar trebui sa consume vegetarienii? germeni, ciuperci sau streptococi?
Mi se pare extrem de deraiat subiectul...stiu pe cineva care nu atinge (cu mana) nimic ce-nseamna carne(...), insa mi-e jena sa postez ce i-am spus ei.

PS: In weekend gatim sarmale..cu carne de "peste"..burta

Mister iiVil spunea...

Mijto...imi plac mult blogurile tale...some of them are Wreally funny, dar multe sunt aproape de realitate:D

me love theese...keep it up!!